DSpace About DSpace Software
[New user? Click here to register.]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Серія "Педагогічні науки" >
2012 >
Серія "Педагогічні науки", 2012, № 8 (233) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/1022

Название: Релігія як чинник формування традицій соціального виховання в епоху античності: Стародавня Греція
Другие названия: Religion as a factor of forming the social education in the antique epoch: Ancient Greece
Авторы: Мартіросян, Леся Анатоліївна
Martirosian, L.
Ключевые слова: релігійний чинник
язичницькі вірування
олімпійські боги
гетери
диктеріони
храмова проституція
religious factors
olympic gods
dicterions
temple prostitution
Issue Date: 2012
Издатель: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Библиографическое описание: Мартіросян, Л. А. Релігія як чинник формування традицій соціального виховання в епоху античності: Стародавня Греція / Л. А. Мартіросян // Науковий вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2012. - № 8(233) : Педагогічні науки. - С. 14-20. - Бібліогр.: с. 19-20.
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито вплив релігійного чинника на формування і розвиток характерологічних особливостей виховних традицій Стародавньої Греції. Основна увага акцентується на взаємозв’язку релігійних вірувань греків та виникненні і розвитку специфічних форм і методів соціального виховання жіночої та чоловічої молоді, а також виховних функціях таких суспільних інститутів як релігійні храми та диктеріони (публічні будинки). The author reveals the influence of religious factors on the formation and development of characteristie peculiarities of educative traditions Ancient Greece. A special attention is paid to the correlation of Greece religion and development of special forms and methods of women and men social education and to the educative functions of such social institutions as temples and dicterions (public houses).
Описание: Роботу виконано на кафедрі соціальної педагогіки ВНУ ім. Лесі Українки
URI: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/1022
Appears in Collections:Серія "Педагогічні науки", 2012, № 8 (233)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Martirosian.pdf147,09 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback