DSpace О системе DSpace
[Новый пользователь? Зарегистрируйтесь!]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи >
2015 >
Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2015, № 7-8 (6) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/10237

Название: Реклама на нестандартних носіях: класифікаційний аспект
Другие названия: Advertising on Non-standard Media: Classification Classification Aspect
Авторы: Бойко, Анна С.
Boyko, A. S.
Ключевые слова: рекламний носій
advertising medium
ambient-медіа
ambient-media
інноваційний маркетинг
innovative marketing
партизанський маркетинг
guerilla marketing
рекламне повідомлення
advertising message
Дата публикации: 2015
Издатель: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Библиографическое описание: Бойко А.С. Реклама на нестандартних носіях: класифікаційний аспект /А.С.Бойко //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2015. - № 7 - 8 (6). - С. 30 - 34.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто класифікаційну систему нестандартних рекламоносіїв у контексті сучасного маркетингу. З’ясовано критерії їхнього поділу, загальну характеристику та інші аспекти з урахуванням українських рекламно-інформаційних тенденцій. Проаналізовано можливі варіанти класифікації нетрадиційної реклами. Водночас зроблено спробу, узагальнивши та вдосконаливши уже відому інформацію, представити власну класифікацію нестандартних рекламоносіїв; їхній поділ було здійснено з урахуванням походження рекламоносія, його взаємозв’язку із досягеннями науки та техніки, а також сфери, до якої належить нестандартний рекламний носій. In the article the classification system for custom advertising media. Considered types of ambient advertising division based on criteria such as the type of medium and type of advertising placement. It is noted that any classification can be considered conditional and temporary, since the technology contributes to their marketing material and, accordingly, species growth. In this context also drawn attention to some shortcomings and controversial issues considered separate classifications. An attempt was made correctly interpreting the author's presentation and classification of non-standard media that is complex: on the one hand, it is established (in a slightly modified form) on the basis of existing classifications, but on the other – contains new elements, ie those who were not called or mentioned in passing. Exploration has theoretical and practical importance, since considering and known in modern marketing and information space of non-standard types of advertising, and the most detailed and simplified classification that would be useful to advertisers and those who are interested in effective methods of product promotion.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/10237
Располагается в коллекциях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2015, № 7-8 (6)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Boiko.pdf132,36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь