DSpace О системе DSpace
[Новый пользователь? Зарегистрируйтесь!]
 

eSNUIR >
Дисертації та автореферати дисертацій >
Дисертації >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/10481

Название: Розважальна функція електронних засобів масової комунікації: світовий контекст та національні особливості
Авторы: Косюк, Оксана Михайлівна
Kosiuk, Oksana M.
Ключевые слова: гра
інформація
комунікація
культура
розвага
пам'ять
міф
шоу
еротика
порнографія
інтелект
медіаграмотність
технологія
game
culture
information
code
myth
memory
entertainment
erotica
pornography
intelligence
technology
literacy
Дата публикации: 2006
Издатель: Львівський національний університет імені Івана Франка
Библиографическое описание: Косюк О. М. Розважальна функція електронних засобів масової комунікації: світовий контекст та національні особливості : дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Косюк Оксана Михайлівна ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2005. - 214 арк. - арк. 183-205.
Краткий осмотр (реферат): For the first time the attempt to create the theoretical conception of modern mediaentertainment, including the formation of terminological base, classification of electronic mass media projects, interpretation of the intercourse from the archaic to modern layers of semantic sense with realization of main relaxing mechanisms is accomplished. The variant of horizontal-vertical analysis of mediaentertainment is also proposed. Their dominant components and levels are chosen, systematized and summarized, transformation appropriatenesses are defined, traditionally Ukrainian mediarelaxing types are picked out, the concrete actual material is brought in the scientific usage – fragments of entertaining production which demonstrate appropriateness and structural organization of entertainments, which are the products of audiovisual means of mass communication. Maybe for the first time the whole layers of phenomena of national aesthetic-communicative system, not studied on the level of audiovisual journalism, are brought in the intercourse of entertaining aesthetic-communicative system which always considered outside, exotic, strange. Phenomena world context of mediarelaxation is testified on the levels: methodological bases for writing of a scientific work, new formulas which are used as an analogue for creating of popular show on the popular TV-channels. Much attention is paid to journalistic aspect of the given context – to the question of mediaprojects’ presence oh the TV-channels “1+1”, “Inter”, created upon the borrowed models and to the problem of imitating and foreign influences at the national information space.
В диссертации впервые создаётся теоретическая концепция современных медиаразвлечений, включая формирование терминологической базы, классификацию продуцированных СМИ проектов интерпретацию интеркурса от архаичных до модерных пластов семантического наполнения с выделением основных релаксационных механизмов. Предлагается также вариант вертикально-горизонтального анализа медиаразвлечений: выделяются, систематизируются и обобщаются их доминирующие компоненты и уровни, определяются закономерности трансформаций, выделяются традиционные украинские медиарелаксационные типы, вводится в научный оборот конкретный фактический материал – фрагменты развлекательной продукции, которые демонстрируют закономерности и структурную организацию развлечений, продуцированных аудиовизуальными средствами массовой коммуникации.У дисертації уперше здійснюється спроба створення теоретичної концепції сучасних медіарозваг, включаючи формування термінологічної бази, класифікацію продукованих електронними ЗМІ проектів, інтерпретацію інтеркурсу від архаїчних до модерних прошарків семантичного наповнення із втіленням основних релаксаційних механізмів. Пропонується також варіант горизонтально-вертикального аналізу медіарозваг: виділяються, систематизуються та узагальнюються їх домінантні компоненти та рівні, визначаються закономірності трансформацій, виділяються традиційно українські медіарелаксаційні типи, вводиться у науковий обіг конкретний фактичний матеріал – фрагменти розважальної продукції, що демонструють закономірності та структурну організацію розваг, продукованих аудіовізуальними засобами масової комунікації. До інтеркурсу розважальної естетико-комунікативної системи чи не вперше вводяться цілі пласти не вивчених на рівні аудіовізуальної журналістики явищ національної естетико-комунікативної системи та серйозні їх переосмислення українськими вченими, а також оригінально потрактовані дисертантом національні особливості розважального функціонування сучасних медіа, що ставлять розважальний дискурс врівень факторів, які істотно впливають на процес національно-духовної самоідентифікації українського народу та популяризують імідж України у світі. Світовий контекст явищ медіарелаксації засвідчується на рівнях: методологічної бази для написання наукової роботи, діахронічної матриці розвитку явищ видовищної естетико-комунікативної системи, новітніх формул, що використовуються як аналог для створення популярних шоу на провідних телеканалах.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/10481
Располагается в коллекциях:Дисертації

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
дисерт тKSENA10.pdf1,81 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь