DSpace About DSpace Software
[New user? Click here to register.]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Актуальні питання іноземної філології >
2014 >
Актуальні питання іноземної філології, 2014, №1 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/10898

Название: Диференційні ознаки сучасної англомовної реклами
Другие названия: The Distinct Features of Modern English Advertisements.
Авторы: Макарук, Лариса Леонідівна
Makaruk, Larysa L.
Ключевые слова: реклама
вербальні та невербальні засоби
компоненти
мультимодальність
семіотичні ресурси
advertisement
verbal and non-verbal means
components
multimodality
semiotic resources
Issue Date: 2014
Издатель: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Библиографическое описание: Макарук Л. Диференційні ознаки сучасної англомовної реклами / Л. Макарук // Актуальні питання іноземної філології. - 2014. - № 1. - С. 96-102
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено дослідженню рекламних текстів. Звернуто увагу на те, що диференційною ознакою сучасної англомовної реклами є її мультимодальний характер. Описано роль і функції паралінгвальних компонентів, які входять до структури рекламних текстів. Проаналізовано взаємозв’язок та взаємозалежність вербальних і паралінгвальних компонентів комунікації в англомовних рекламних текстах. Схарактеризовано невербальні складники як елементи мультимодальної комунікації. Виявлено низку тенденцій, які впливають на формування сучасної реклами. Обґрунтовано складники, які утворюють сучасні рекламні блоки, окреслено їх особливості. Описано спектр семіотичних ресурсів, які формують рекламний блок. Зазначено, що структурними елементами реклами є вербальні й невербальні складники. Перераховано ключові компоненти, що входять до структури реклами. Значну увагу зосереджено на візуальних компонентах. Проаналізовано та визначено їхню важливість і доцільність використання. Виокремлено складники рекламних блоків (заголовок, підзаголовок, зачин, текст рекламної пропозиції, висновок або прескриптор, ехо-фразу, слоган, адресу, номер ліцензії). This article deals with an investigation which has been conducted in connection with modern English advertisements, focusing particular attention on their multimodal character. A description is given of the role and the functions of the elements which are an integral part of these advertisements. The interdependence and interconnection of verbal and paralingual components in English advertisements have been analyzed. Verbal and non-verbal elements have been described, and factors which influence the formation of modern advertisements have been identified. A description is given of the components which modern advertisements comprise, and their peculiarities have been analyzed. An investigation has been made into the spectrum of semiotic resources which are utilized within advertisements. It has been indicated that the verbal and non-verbal elements of advertisements are their structural elements. The key components which belong to the advertisements have been enumerated. Great attention is paid to the visual elements. Their importance and the necessity of usage have been analyzed. The constituent parts of advertisements have been identified (caption, sub-caption, beginning, the text of the advertisement offer, conclusion or prescriber, echo-phrase, slogan, address, license number).
URI: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/10898
Appears in Collections:Актуальні питання іноземної філології, 2014, №1

Files in This Item:

File Description SizeFormat
akpif_2014_1_22.pdf406,2 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback