DSpace About DSpace Software
[New user? Click here to register.]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Актуальні питання іноземної філології >
2014 >
Актуальні питання іноземної філології, 2014, №1 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/10905

Название: Semantische Text-Bild-Beziehungen bei der Gestaltung von Werbeanzeigen
Другие названия: Семантичні відношення між текстом та зображенням у рекламних текстах.
Авторы: Semenyuk, Tetiana
Семенюк, Тетяна
Ключевые слова: Text
Bild
Text-Bild-Beziehungen
Redundanz
Ergänzung
Diskrepanz
текст
зображення
відношення текст-зображення
надмірність
доповнення
невідповідність
Issue Date: 2014
Издатель: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Библиографическое описание: Семенюк, Т. Semantische text-bild-beziehungen bei der gestaltung von werbeanzeigen = Семантичні відношення між текстом та зображенням у рекламних текстах / Т. Семенюк // Актуальні питання іноземної філології. - 2014. - № 1. - С. 133-138.
Краткий осмотр (реферат): Im Artikel sind multikodale Phänomene erforscht, bei deren Gestaltung verschiedene Zeichensysteme bzw. Text und Bild gleichzeitig Verwendung finden können. Die Kombination von Text und Bild als Mittel der Kommunikation wirft die Fragen nach den Dominanzbeziehungen und semiotischen Verhältnissen zwischen Text und Bild auf. Im Artikel wird der Zusammenhang von sprachlichen und visuellen Bestandteilen der Werbeanzeigen aus Internetquellen untersucht. In der Arbeit sind die wichtigsten Funktionen der verbalen und visuellen Medien der Werbung betrachtet, die Fragen der Text- und Bilddominanz bei der Gestaltung von Werbeanzeigen erörtert und die Typologie der Text-Bild-Beziehungen in der Werbung erforscht. Die Text-Bild-Verhältnisse sowie Dominanz- und Dependenzbeziehungen zwischen Text und Bild bei der Gestaltung der Werbeanzeigen sind im Rahmen einer Gesamtbotschaft unter semantischem Gesichtspunkt eingehend dargelegt. Im Artikel sind drei wichtigste semantische Text-Bild-Beziehungen in der Werbung erforscht.У статті досліджено полікодові феномени, в утворенні яких беруть участь різні знакові системи, у тому числі текст та зображення. Зв’язок між текстом і зображенням піднімає передусім питання домінантності знаків різних семіотичних систем – і вербальні, і зображувальних, а також їх семіотичних відношень. Приділено увагу співіснуванню та зв’язку вербальних і зображувальних складників рекламних оголошень, відібраних з Інтернету. Проаналізовано найважливіші функції вербальних і візуальних елементів реклами, досліджено питання домінантності тексту та зображення у створенні рекламних оголошень, їх домінантні позиції. Особливу увагу звернуто на типологію зв’язків між знаками різних кодів у рекламі. Докладно схарактеризовано три види зв’язків на семіотичному рівні між текстом і зображенням, які допомагають визначити роль та функціональне навантаження і вербальних, і зображувальних знаків.
URI: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/10905
Appears in Collections:Актуальні питання іноземної філології, 2014, №1

Files in This Item:

File Description SizeFormat
akpif_2014_1_29.pdf777,4 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback