DSpace About DSpace Software
[New user? Click here to register.]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Актуальні питання іноземної філології >
2015 >
Актуальні питання іноземної філології, 2015, №3 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/10974

Название: Лексико-граматичні засоби реалізації комунікативних стратегій і тактик у рекламних слоганах
Другие названия: Lexico-Grammatical Means of Communication Strategies and Tactics Realization in the Advertising Slogans
Авторы: Мачульська, Катерина
Machulska, Kateryna
Ключевые слова: лексико-граматичні засоби
комунікативний намір
комунікативна тактика
рекламний слоган
експліцитний спосіб
імпліцитний спосіб
lexico-grammatical means
communicative intention
communicative tactics
slogan
explicit method
implicit method
Issue Date: 2015
Издатель: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Библиографическое описание: Мачульська, К. Лексико-граматичні засоби реалізації комунікативних стратегій і тактик у рекамних слонгах / К. Мачульська // Актуальні питання іноземної філології. – 2015. – № 3. – С. 100-104.
Краткий осмотр (реферат): Здійснено спробу описати лексико-граматичні засоби реалізації комунікативних стратегій і тактик у рекламних слоганах. Матеріалом для дослідження слугували рекламні слогани англомовних інтернет-магазинів. Наведено приклади використання іменників (апелятивів та власних назв), прикметників, займенників, прислівників, а також сенсорної лексики. Встановлено, що тактика найменування товарів чи послуг інтернетмагазину і тактика зазначення цільової групи реалізуються за допомогою апелятивів; тактика неоднозначності / багатозначність вираження плану, змісту й референції – за допомогою неозначувальних займенників. Особисті займенники використовуються для вираження тактики звернення до споживача. Тактика демонстрацій переваг установи та підкреслення її ексклюзивностi часто реалізується через суперлативи – найвищий ступінь порівняння прикметників; тактика підкреслення компетентності, цінностей, традицiй та досвiду втілюється шляхом використання числівників. Крім того, встановлено, що в декількох тактиках використовується сенсорна лексика. Продемонстровано приклади застосування звукових, візуальних і кінестетичних репрезентативних систем. This article is an attempt to describe the lexico-grammatical means of communication strategies and tactics realizations in advertising slogans. Materials for the study are advertising slogans of the English online stores. There the using of nouns (proper names and common nouns), adjectives, pronouns, adverbs, sensory vocabulary in the implementing of communicative intention have been mentioned. There the using of nouns (toponims, proper names and common nouns), adjectives, pronouns, adverbs, sensory vocabulary in the implementing of communicative intention has been mentioned. It was determined that the tactic of goods or services naming and the tactic of target group mentioning are realized with common nouns; tactic of ambiguity/polysemy of the expression plan, content and references is realized with adverbs and definite and indefinite pronouns, also personal pronouns are used to express the tactic of appealing to consumers; the tactic of organization’s advantages and exclusivity demonstrating is often realized with superlatives – the superlative degree of adjectives comparison; the tactic of company’s competencies, values, traditions and experience emphasizing is realized with numerals. It has been noticed that the sensor lexicon is used in several tactics. The examples of audible, visual and kinesthetic representative systems have been demonstrated.
URI: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/10974
Appears in Collections:Актуальні питання іноземної філології, 2015, №3

Files in This Item:

File Description SizeFormat
19.pdf218,89 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback