DSpace О системе DSpace
[Новый пользователь? Зарегистрируйтесь!]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Типологія та функції мовних одиниць >
2016 >
Типологія та функції мовних одиниць, 2016, № 2 (6) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/11963

Название: Интегрированные курсы русского языка и литературы в системе языковой подготовки студентов-иностранцев
Другие названия: Інтегровані курси російської мови в системі мовної підготовки студентів-іноземців
Авторы: Юган, Наталья
Юган, Наталія
Ключевые слова: русский язык как иностранный
концептосфера
лингвокультурология
лингвокультурологическая дилогия В. И. Даля
русская литература
медиадискурс
російська мова як іноземна мова
концептосфера
лінгвокультурологія
лінгвокультурологічна ділогія В. І. Даля
роcійська література
медіадіскурс
Дата публикации: 2016
Издатель: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Библиографическое описание: Юган Н. Интегрированные курсы русского языка и литературы в системе языковой подготовки студентов-иностранцев / Н. Юган // Типологія та функції мовних одиниць : наук. журн. / [редкол. : Н. М. Костусяк (гол. ред.) та ін.]. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − № 2 (6). – С. 184-194
Краткий осмотр (реферат): В статье представлены авторские учебные программы по русскому языку как иностранному «Русская концептосфера и культурологические труды В. И. Даля» и «Русская литература в призме современного медиадискурса». Овладение иностранным языком достигается не только путём традиционного изучения фонетики, графики, лексики, стилистики, но и путём усвоения языка и литературы «чужой» культуры через её национальные концепты, а также национальный и зарубежный медиадискурс. Лингвоконцептологический под- ход заключается в «погружении» языкового сознания иностранных студентов в концептосферу русского языка, в моделировании целостных этнокультурных знаний о русской культуре и языке с помощью преобразования в когнитивную целостность имеющихся, но разрозненных культурологических представлений. В статье сделан вывод, что, опираясь на русскую концептосферу и на медиадискурс, можно эффективно сформировать у иностранцев представление о русской картине мира, о национальном менталитете, раскрыть им механизмы декодирования художественных текстов и других феноменов культуры.У статті представлені авторські навчальні програми з російської мови як іноземної «Російська концептосфера і культурологічні праці В. І. Даля» і «Російська література в призмі сучасного медіадискурсу». Оволодіння іноземною мовою досягається не тільки шляхом традиційного вивчення фонетики, графіки, лексики, стилістики, а й шляхом засвоєння мови і літератури «чужої» культури через її національні концепти, а також національний та зарубіжний медіадискурс. Лінгвоконцептологічний підхід полягає в «зануренні» мовної свідомості іноземних студентів в концептосферу російської мови, у моделюванні цілісних етнокультурних знань про російську культуру і мову за допомогою перетворення в когнітивну цілісність наявних, але розрізнених культурологічних уявлень. У статті зроблено висновок, що, спираючись на російську концептосферу і на медіадискурс, можна ефективно сформувати в іноземців уявлення про російську картину світу, про національний менталітет, розкрити їм механізми декодування художніх текстів та інших феноменів культури.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/11963
Располагается в коллекциях:Типологія та функції мовних одиниць, 2016, № 2 (6)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Юган.pdf282,61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь