DSpace О системе DSpace
[Новый пользователь? Зарегистрируйтесь!]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Серія "Педагогічні науки" >
2013 >
Серія "Педагогічні науки", 2013, № 7 (256) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/12961

Название: Сутність поняття духовної самореалізації вчителя музики в професійно-педагогічній діяльності
Другие названия: The Essence of the Concept of the Spiritual Self-Realization of a Teacher of Music in the Vocational Activities
Авторы: Зарицька, Анна Андріївна
Zarytska, Anna A.
Ключевые слова: самореалізація
професійно-педагогічна діяльність
духовна самореалізація
духовні цінності
особистісно-професійне становлення вчителя музики
self-actualization
spiritual self-realization
professional and pedagogical activity
spiritual values
personal and professional development of the teachers of music
Дата публикации: 2013
Издатель: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Библиографическое описание: Зарицька А. Сутність поняття духовної самореалізації вчителя музики в професійно-педагогічній діяльності / А. Зарицька // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2013. - № 7. - С. 145-148.
Краткий осмотр (реферат): Проблема сутності поняття духовної самореалізації вчителя музики, особливо в професійно-педагогічній діяльності, є недостатньо дослідженою, а тому досить актуальною і в педагогічній теорії, і в практиці. Висвітлено сутність поняття духовної самореалізації вчителя музики в професійно-педагогічній діяльності на основі аналізу вивчення окресленої проблеми у філософській та психолого-педагогічній літературі. У результаті проведеного теоретичного дослідження дефініційовано поняття «духовна самореалізація вчи-теля музики у педагогічній діяльності», визначено статус цього поняття в процесі особистісно-професійного становлення майбутніх учителів музики на основі аксіологічного підходу. The problem of the essence of spiritual self-realization of the teacher of music, especially in the professional and pedagogical activity is not sufficiently studied, therefore, is quite relevant as the pedagogical theory and in practice. The essence of the notion of spiritual self-realization of the teacher of music in the professional-pedagogical activity on the basis of the analysis of the study of this problem in philosophical and psychological-pedagogical literature. As a result of theoretical research defined the concept of «spiritual self-realization of teacher of music in pedagogical activity», defined the status of this concept in the process of personal and professional formation of future teachers of music on the basis of the axiological approaches.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/12961
Располагается в коллекциях:Серія "Педагогічні науки", 2013, № 7 (256)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Nvvnup_2013_7_34.pdf148,06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь