DSpace О системе DSpace
[Новый пользователь? Зарегистрируйтесь!]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи >
2016 >
Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2016, № 9-10 (7) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/13054

Название: Мас-медіа як засіб реалізації зовнішньополітичних концепцій «soft power» і «smart power»
Другие названия: Media as a Tool of Realization Political Concepts of «Soft Power» and «Smart Power»
Авторы: Ліченко, Анна Дмитрівна
Lichenko, A. D.
Ключевые слова: медіавпливи
influences of media
зовнішня політика
foreign policy
«soft power»
Soft Power
«smart power»
Smart Power
зарубіжна аудиторія
foreign audience
астротурфінг
astroturfing
Дата публикации: 27-Окт-2016
Издатель: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Библиографическое описание: Ліченко А.Д. Мас-медіа як засіб реалізації зовнішньополітичних концепцій «soft power» і «smart power» /А.Д.Ліченко //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи : наук.-практ. журн. / відп. ред. С. І. Кравченко; упоряд. М. А. Рожило. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. – № 9–10 (7). – C. 24–28.
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено проблемі використання провідними державами світу нових медіа як інструменту впливу на зарубіжну аудиторію з метою досягнення зовнішньополітичних цілей, формування привабливого іміджу, пропаганди ідей тощо. Виокремлено функції, які виконують медіа у контексті реалізації зовнішньополітичних концепцій «soft power» і «smart power». Окреслено явище інформаційної гегемонії медіакорпорацій, які спричиняє одновекторність комунікаційних потоків, як наслідок країни «третього світу» виступають лише як пасивні споживачі новин, які продукують держави-лідери. Розкрито поняття «астротурфінгу» як технології створення штучної громадської думки. This article is about the problem how the leading countries of the world use new media as a tool of influence on foreign audiences. The main goal of this impact is creating an attractive image and achieving foreign policy objectives. In the article were determined functions of media as a tool of implementation political concepts Soft Power and Smart Power. In the article was considered the phenomenon of information hegemony of modern media holdings that control almost all information space. Also in the article was considered the concept of astroturfing as the technology of artificial public opinion.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/13054
Располагается в коллекциях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2016, № 9-10 (7)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Lichenko A.pdf141,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь