DSpace О системе DSpace
[Новый пользователь? Зарегистрируйтесь!]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки >
2017 >
Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2017, № 26 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/13554

Название: Засоби ерготерапії в підвищенні рівня функціонування та незалежності дітей із церебральним паралічем
Другие названия: Means of Ergotherapy in Increasing the Level of Functioning and Independence of Children with Cerebral Palsy
Авторы: Кущенко, Олександр Олександрович
Вітомський, Володимир Вікторович
Лазарєва, Олена Борисівна
Вітомська, Марина Валентинівна
Kushchenko, Oleksandr
Vitomskyi, Volodymyr
Lazarіeva, Оlena
Vitomskа, Maryna
Ключевые слова: ерготерапія
відновлення
функціонування
активність
участь
фізичні навантаження
фізичні вправи
ergotherapy
restoration
functioning
activity
participation
physical loads
physical exercises
physical rehabilitation
Дата публикации: 2017
Издатель: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Библиографическое описание: Кущенко О. О. Засоби ерготерапії в підвищенні рівня функціонування та незалежності дітей із церебральним паралічем / Олександр Кущенко, Володимир Вітомський, Олена Лазарєва, Марина Вітомська // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2017. − Вип. 26. – С. 94-102.
Краткий осмотр (реферат): Проблема обмеження соціального функціонування, побутових можливостей і самообслуговування має важливе соціальне значення. Як ерготерапевтичні втручання, дослідники використовують дуже широке коло методів, котрі використовуються окремо й комплексно. Зокрема, у літературі розглянуто питання застосування аудиального зворотного зв’язку, когнітивно-перцептивного та перцептивно-моторного навчання, тренування сенсорно-моторної функції, позиціонування, шинування, техніки Бобат, індукованої обмеженням рухової терапії, бімануальної терапії й цілеспрямованої терапії. Основними критеріями оцінки ефективності ерготерапії є функціональна здатність й участь у суспільному житті. Переважна кількість робіт підтверджує ефективність ерготерапії в покращенні функціонування та якості життя, у проведенні соціальної адаптації. Але систематичні огляди досліджень указують на недостатню доказовість більшості методів та низьку якість досліджень. The problem of limiting social functioning, domestic opportunities and self-service is of great social importance. As ergotherapeutic interventions, researchers use a very wide range of methods that are used separately and in a complex manner. In particular, the literature considers the application of audial feedback, cognitive-perceptual and perceptual-motor training, sensory-motor function training, positioning, splinting, Bobat techniquesinduced by the limiting factor of the movement therapy, bimanual therapy and targeted therapy. The main criteria for assessing the effectiveness of ergotherapyare the functional ability and participation in public life. The overwhelming number of works confirms the effectiveness of ergotherapy in improving functioning and quality of life, social adaptation. But systematic reviews of the studies indicate insufficient evidence of most methods and poor quality of research.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/13554
Располагается в коллекциях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2017, № 26

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Oleksandr Kushchenko.pdfОсновна стаття391,36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь