DSpace О системе DSpace
[Новый пользователь? Зарегистрируйтесь!]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Педагогічний часопис Волині >
2017 >
Педагогічний часопис Волині, 2017, № 4(7) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/13631

Название: Проблема розвитку художньо-конструктивної компетентності у майбутнього дизайнера
Другие названия: The problem of development the artistically-constructive competence of the future designer
Авторы: Шкарупа, Ганна
Ключевые слова: художньо-конструктивна компетентність
дизайн-освіта
основи креслення
конструктивні навички
підготовка дизайнера в умовах коледжу
artistic constructive competence
design education
drafting principles
constructive skills
training of future designers in the college
Дата публикации: 1-Фев-2018
Серия/номер: Інноваційні процеси в освіті;15
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано суть поняття «професійна компетентність майбутнього дизайнера» та сформульовано зміст її складової - «художньо-конструктивної компетентності». Проаналізовано наукові дослідження вітчизняних та зарубіжних науковців та публікацій останніх років на тему дизайн-освіти з метою визначення засобів формування та розвитку художньо-конструктивної компетентності майбутніх дизайнерів. Встановлено, що дизайн в останні кілька років все активніше розриває синонімічний зв’язок із «технічною естетикою». Сучасний дизайнер повинен бути спроможним до формотворення в будь-яких реаліях – від паперових до віртуальних. Здатність до конструктивного перетворення як тема входить в коло наукових інтересів і педагогів, і психологів, і мистецтвознавців, і дослідників в галузі естетики. Проаналізовано значення терміну «конструктивний» з різних наукових позицій. Формування і розвиток художньо-конструктивної компетентності майбутніх дизайнерів віднесено до ключових задач професійної освіти. ЇЇ сформованість – це результат синтезу високої мотивації та освітньої активності студента та вдало вибудованої послідовності навчальних дисциплін, поступове розкриття змісту яких розвиває наявні уміння та навички, формує підгрунтя для започаткування і розвитку нових знань, створює ситуації для їхньої інтеграції, поступово вибудовуючи важливі складові професійної компетентності майбутніх дизайнерів. Наведено результати констатувальних опитувань студентів-першокурсників коледжу КНУТД (Київського національного університету технологій та дизайну), зроблених в різні періоди навчання за останні два роки. Відповіді студентів допомагають конкретизувати проблему з метою пошуків шляхів та методів її вирішення. Таким чином, проблема розвитку художньо-конструктивної компетентності в умовах мистецького коледжу має вирішуватись комплексно. The article is devoted to the problem of developing the competence of future designers. We consider the essence of the concepts "professional competence" and give the formulation of its component - "artistic and constructive competence". We study scientific research of Ukrainian and foreign scientists and recent publications on the theme of design. We are looking for methods of formation and development of artistic and constructive competence of future designers. The design breaks its synonymous connection with "technical aesthetics" in recent years is very active. The modern designer should be able to work in any realities - both paper and virtual. It should be ready to create forms and objects or modify those that were created earlier. Many educators, psychologists, art historians and philosophers are interested in finding an answer about how the process of spatial design of an object occurs in the designer's thoughts. the term "constructive" is in many sciences. Formation and development of artistic and constructive competence of future designers is the key task of professional education. This competence consists of high motivation and educational activity of the student. This is a sequence of academic disciplines that trains students' skills and gives them knowledge .We explore how new knowledge integrations arise, as a student learn to think by volume, space, image. The complex of this knowledge, skills and readiness and aspiration for self-development should form the artistic and constructive competence of future designers. The basic positions of this should be laid down while studying at school. The answers of students of the KNUTD (Kyiv National University of Technologies and Design) college on the questionnaire show that the real situation differs significantly from the ideal situation. This helps to find a more accurate solution to the problem. Therefore, the problem of developing the artistic and constructive competence of future designers should be addressed in a comprehensive manner.
Описание: Шкарупа Г. Проблема розвитку художньо-конструктивної компетентності у майбутнього дизайнера / Г. Шкарупа // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2017. – №4(7). – С. 89-95.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/13631
ISSN: 2415-8143
Располагается в коллекциях:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 4(7)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Шкарупа-89-95.pdf482,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь