DSpace About DSpace Software
[New user? Click here to register.]
 

eSNUIR >
Фонди факультетів та підрозділів >
Факультет економіки та управління >
Наукові роботи (FEM) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/14429

Название: Аналіз доходів від магістерських освітніх програм СНУ імені Лесі Українки за допомогою ABC-методу
Другие названия: Анализ доходов от магистерских образовательных программ ВНУ имени Леси Украинский с помощью ABC метода
Analysis of Earnings From the Master’s Educational Programs of Lesya Ukrainka Eastern European National University Using the ABC Method
Авторы: Тоцька, Олеся Леонтіївна
Тоцкая, Олеся Леонтьевна
Totska, Olesia Leontiivna
Ключевые слова: ABC-аналіз
СНУ імені Лесі Українки
магістр
освітня програма
плата за навчання
факультет
рейтинг
ABC-анализ
ВНУ имени Леси Украинки
магистр
образовательная программа
плата за обучение
факультет
рейтинг
ABC-analysis
Lesya Ukrainka Eastern European National University
magister
educational program
tuition fee
faculty
rating
Issue Date: 2018
Издатель: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Библиографическое описание: Тоцька О. Аналіз доходів від магістерських освітніх програм СНУ імені Лесі Українки за допомогою ABC-методу. Екон. часопис Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. 2018. № 1. С. 173–180.
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано доходи від 70 магістерських освітніх програм Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки за допомогою ABC методу, який дає змогу розподілити всі аналізовані об’єкти на три групи залежно від їх питомої ваги в сукупному розмірі показника: A (близько 80 %), B (15 %), C (приблизно 5 %). Стаття є логічним продовженням попереднього нашого дослідження про доходи від бакалаврських освітніх програм цього ВНЗ. Побудовано таблицю з кількісними та фінансовими показниками, які характеризують усі магістерські програми ВНЗ. Визначено групи A, B, C освітніх програм СНУ ім. Лесі Українки за показником надходжень від плати за навчання студентів-магістрів першого курсу. Сформовано рейтинг факультетів університету на основі отриманих результатів ABC-аналізу. Дослідження проведено на основі показників за 2017 р. До групи A потрапила 21 магістерська програма (30 %), на частку яких у загальній сумі надходжень від зарахованих студентами першого курсу денної форми навчання припало 80 %. До групи В було віднесено 13 (18,57 %) освітніх програм, внесок яких у загальну суму доходу – 14 %. Група С об’єднала в собі 36 (51,43 %) освітніх програм, частка яких у загальній сумі надходжень – 6 %. Найпопулярнішими виявилися педагогічний; юридичний факультети; факультет інформаційних систем, фізики та математики; географічний. Указано можливі причини та окреслено способи подолання низької прибутковості магістерських освітніх програм. В статье проанализированы доходы от 70 магистерских образовательных программ Восточноевропейского национального университета имени Леси Украинки с помощью ABC метода, который позволяет распределить все рассматриваемые объекты на три группы в зависимости от их удельного веса в совокупном размере показателя: A (примерно 80 %), B (приблизительно 15 %), C (примерно 5 %). Статья является логическим продолжением нашего предыдущего исследования о доходах от бакалаврских образовательных программ этого вуза. Построено таблицу с количественными и финансовыми показателями, которые характеризуют все магистерские программы вуза. Определены группы A, B, C образовательных программ ВНУ им. Леси Украинки по показателю поступлений от платы за обучение студентов-магистров первого курса. Сформирован рейтинг факультетов университета на основе полученных результатов ABC-анализа. Исследование проведено на основе показателей за 2017 год. В группу A попала 21 магистерская программа (30 %), на долю которых в общей сумме поступлений от зачисленных студентов первого курса дневной формы обучения пришлось 80 %. В группу В были отнесены 13 (18,57 %) образовательных программ, вклад которых в общую сумму дохода составил 14 %. Группа С объединила в себе 36 (51,43 %) образовательных программ, доля которых в общей сумме поступлений составляет 6 %. В ВНУ им. Леси Украинки 30 % образовательных программ приносят 80 % дохода от обучения магистров-первокурсников дневной формы обучения, то есть получено пропорцию 30/80. Самыми популярными оказались следующие факультеты: педагогический; юридический; информационных систем, физики и математики; географический. Указаны возможные причины и намечены пути преодоления низкой доходности магистерских образовательных программ. The article analyzes revenues from 70 master’s educational programs of Lesya Ukrainka Eastern European National University by means of the ABC method, which allows to divide all analyzed objects into three groups depending on their specific weight in the aggregate size of the indicator: A (approximately 80 %), B (about 15 %), C (about 5 %). The article is a logical continuation of the previous study of the author on the income from the bachelor’s educational programs of this university. The table with quantitative and financial indicators that characterize all master’s programs of higher education institution is compiled. Groups A, B, C of the educational programs of Lesya Ukrainka Eastern European National University by the indicator of revenues from tuition fees of undergraduate students of the first year are determined. The university faculty ranking is based on the results of the ABC-analysis. The study was conducted on the basis of indicators for 2017. Group A received 21 master’s programs (30 %), which accounted 80 % of the total revenue from enrolled students in the first year of full-time study. To group B 13 (18,57 %) of educational programs were assigned, their contribution to the total income was 14 %. Group C combines 36 (51,43 %) educational programs, with a share of total revenue 6 %. In Lesya Ukrainka Eastern European National University 30 % of educational programs bring 80 % of the income from the training of masters who are studying in the first year of full-time education. The proportion was 30/80. The most popular were the following faculties: pedagogical; legal; information systems, physics and mathematics; geographical. The possible causes and possible ways to overcome the low profitability of masters’ educational programs are indicated.
URI: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/14429
Appears in Collections:Наукові роботи (FEM)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
article_62.pdf546,36 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback