DSpace О системе DSpace
[Новый пользователь? Зарегистрируйтесь!]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Серія "Філософські науки" >
2016 >
Серія "Філософські науки", 2016, №10 (335) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/14734

Название: Візуальний потенціал рекламного зображення: філософсько-культурологічний аналіз
Другие названия: The Visual Potential of Advertising Images: Philosophical and Culturalogical Analysis
Авторы: Лещук, Олена
Leshchuk, Olena
Ключевые слова: візуальність
visuality
медіа-візуальність
media visuality
Дата публикации: 18-Дек-2015
Издатель: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Библиографическое описание: Лещук О. Візуальний потенціал рекламного зображення: філософсько-культурологічний аналіз / О. Лещук // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Р. А. Арцишевський та ін.]. - Луцьк, 2016. - № 10 (335) : Філософські науки. - С.33-38.
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито специфіку візуального потенціалу рекламного зображення, яка полягає у видовищності, комунікативності, інформативності, полісемантичності та міфологічності. Обґрунтовано, що видовищність рекламних зображень у контексті демонстративного споживання є основним стимулятором волі та бажання людини. Вони супроводжуються естетизацією буденності та її ідеалістичною стилізацією. Висвітлено інформа-ційну наповненість рекламної візуальності, яка сконцентрована у вигляді символів. Розкрито комунікативний потенціал рекламного зображення, реалізацію якого підвищують слогани. Полісемантичність рекламних зображень трактується як потенціал для підвищення довіри до реклами, адже дає людині певну свободу інтерпретації візуальних кодів. Міфологічність рекламного зображення проаналізовано як штучну технологію маніпуляції свідомістю.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/14734
ISSN: 1729-360Х
Располагается в коллекциях:Серія "Філософські науки", 2016, №10 (335)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Олена Лещук.doc101,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь