DSpace О системе DSpace
[Новый пользователь? Зарегистрируйтесь!]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
East European Journal of Psycholinguistics >
East European Journal of Psycholinguistics, 2018, Volume 5, Number 1 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/14950

Название: Finding a Common Ground in Human and Machine-Based Text Processing
Другие названия: Пошук спільних рис під час обробки текстів людиною та машиною
Авторы: Taraban, Roman
Koduru, Lakshmojee
LaCour, Mark
Marshall, Philip
Тарабань, Роман
Кодуру, Лакшмоджі
ЛаКур, Марк
Маршалл, Філіп
Ключевые слова: natural language processing
machine-analysis
latent Dirichlet allocation
text analysis
classroom learning
clinical and counseling practice
обробка природної мови
машинний аналіз
латентне розташування Дирихле
аналіз тексту
навчання в класі
клінічна практика та консультування
Дата публикации: 8-Ноя-2018
Серия/номер: Volume 5;Number 1
Краткий осмотр (реферат): Language makes human communication possible. Apart from everyday applications, language can provide insights into individuals’ thinking and reasoning. Machine-based analyses of text are becoming widespread in business applications, but their utility in learning contexts are a neglected area of research. Therefore, the goal of the present work is to explore machine-assisted approaches to aid in the analysis of students’ written compositions. A method for extracting common topics from written text is applied to 78 student papers on technology and ethics. The primary tool for analysis is the Latent Dirichlet Allocation algorithm. The results suggest that this machine-based topic extraction method is effective and supports a promising prospect for enhancing classroom learning and instruction. The method may also prove beneficial in other applied applications, like those in clinical and counseling practice. Мова уможливлює людське спілкування. Крім повсякденних застосувань, мова може забезпечити розуміння думок та міркувань людей. Машинний аналіз тексту набуває великої популярності у сфері ведення бізнесу, проте його корисність у навчальному процесі залишається досі недослідженою темою. Тому мета статті – дослідити автоматизовані підходи, що можуть бути корисними під час аналізу писемної продукції студентів. 78 студентських робіт із галузей технології та етики було піддано аналізу з вико-ристанням методу вилучення загальних тем із письмового тексту. Основним інструментом для аналізу став алгоритм латентного розташування Дирихле. Результати свідчать про те, що цей автоматизований інструмент виокремлення теми є ефективним й перспективним у плані підвищення рівня навчання в аудиторії та викладання. Метод також може бути засто-сованим в інших прикладних програмах, наприклад, у тих, якими користуються під час клінічної практики та консультування.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/14950
ISSN: 2313-2116
Располагается в коллекциях:East European Journal of Psycholinguistics, 2018, Volume 5, Number 1

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
170_EEJPL_5_1_2018_.pdf253,46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь