DSpace About DSpace Software
[New user? Click here to register.]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки >
2017 >
Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2017, № 28 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/15046

Название: Олімпійська освіта та визначення її ролі майбутніми фахівцями фізичної культури й спорту
Другие названия: Olympic Education and Definition of its Role by Future Specialists of Physical Culture and Sports
Авторы: Карабанова, Надія Семенівна
Альошина, Алла Іванівна
Бичук, Олександр Іванович
Karabanova, Nadiya
Alоshyna, Alla
Bychuk, Oleksandr
Ключевые слова: олімпійська освіта
студенти
рівень знань
фахівці
методика підготовки
теоретичні знання
Olympic education
students
level of knowledge
specialists
methods of training
theoretical knowledge
Issue Date: 2017
Издатель: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Библиографическое описание: Карабанова Н. С. Олімпійська освіта та визначення її ролі майбутніми фахівцями фізичної культури й спорту / Надія Карабанова, Алла Альошина, Олександр Бичук // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2017. − Вип. 28. – С. 209-213.
Краткий осмотр (реферат): Дослідження cтосується формування готовності до олімпійської освіти в майбутніх фахівців фізичної культури й спорту. Залучення дітей і молоді до ідеалів та цінностей олімпізму займає все більш важливе місце в системі освіти, виховання та навчання підростаючого покоління. У багатьох країнах реалізуються програми олімпійської освіти для школярів, студентів, інших груп дітей і молоді. Як свідчить практика, рівень теоретичних знань з олімпійської освіти потребує більш глибокої підготовки та знань у майбутніх фахівців фізичної культури й спорту. Покращити знання та навички дітей з олімпізму допоможуть висококваліфіковані спеціалісти, які успішно показують високі показники під час засвоєння теоретичних і практичних знань. На всіх рівнях держави все частіше піднімається питання олімпійського руху, освіти дітей, школярів, студентів, що, відповідно, стосується питання про підвищення рівня підготовки майбутніх спеціалістів із фізичної культури й спорту. The study is devoted to the formation of readiness for the Olympic education in future specialists of physical culture and sports. Involving children and young people to the ideals and values of Olympism occupies an increasingly important place in the system of education, upbringing and teaching of the young generation. Many countries have implemented curricula of the Olympic education for schoolchildren, students and other groups of children and youth. In practice, the level of theoretical knowledge of the Olympic education requires deeper training and preparation of future specialists in physical culture and sports. Highly qualified specialists who successfully demonstrate strong performance during the mastering of theoretical and practical knowledge will help to improve children’s knowledge and skills in Olympism. The issues of the Olympic movement, education of children, pupils, students, which touches the issue of raising the level of training of future specialists in physical culture and sports, have been increasingly raised at all state levels.
URI: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/15046
Appears in Collections:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2017, № 28

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Nadiya Karabanova.pdfОсновна стаття295,29 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback