DSpace About DSpace Software
[New user? Click here to register.]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки >
2017 >
Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2017, № 28 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/15110

Название: Шляхи інтеграції культурної спадщини олімпійського руху в зміст загальноосвітніх навчальних предметів
Другие названия: The Ways of Integration of the Cultural Heritage of the Olympic Movement Into the Content of the General School Subjects
Авторы: Кроль, Ірина Миколаївна
Krol, Iryna
Ключевые слова: олімпійська освіта
олімпійський рух
культурна спадщина
освітній процес
школярі
мистецтво
the Olympic education
the Olympic movement
cultural heritage
educational process
schoolchildren
art
Issue Date: 2017
Издатель: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Библиографическое описание: Кроль І. М. Шляхи інтеграції культурної спадщини олімпійського руху в зміст загальноосвітніх навчальних предметів / Ірина Кроль // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2017. − Вип. 28. – С. 213-217.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто вплив культурної спадщини олімпійського руху на розширення світогляду школярів підліткового віку, їх саморозвиток, підвищення мотивації до занять спортом та творчої діяльності, залучення до олімпійського руху і його цінностей. Дослідження дало підставу констатувати, що наявність творів мистецтва, пов’язаних із культурною спадщиною олімпійського руху, у системі викладання предметів гуманітарного циклу типового навчального плану для 8-х класів закладів загальної середньої освіти сприяє зміцненню й розширенню міжпредметних зв’язків, реалізації теоретичного, фізкультурно-спортивного, екологічного, культурологічного, краєзнавчого, художньо-естетичного, інформаційного напрямів навчально-виховного та позаурочного процесів закладів освіти. The article examines the influence of the cultural heritage of the Olympic movement on the expansion of the worldview of adolescent pupils, their self-development, enhancement of motivation for sports and creative activity, involvement to the Olympic movement and its values. Studies allowed to recognize that the works of art which are related to the cultural heritage of the Olympic movement in the school system of the humanitarian subjects of the standard curriculum for the 8th classes of the comprehensive secondary school; it promotes strengthening and expansion of interpersonal relations, the implementation of theoretical, physical, cultural and sportive, ecological, regional, informational, artistic and aesthetic directions of educational and extracurricular processes of schools.
URI: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/15110
Appears in Collections:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2017, № 28

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Iryna Krol.pdfОсновна стаття970,43 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback