DSpace About DSpace Software
[New user? Click here to register.]
 

eSNUIR >
Наукові роботи студентів та аспірантів >
Наукові роботи студентів та аспірантів >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/15980

Название: Соціально-психологічні аспекти навчальної мотивації у юнацькому віці
Авторы: Котуза, Віта
Kotuza, Vita
Ключевые слова: навчальна мотивація
мотивація в юнацькому віці
самовираження
системність мотивації
Issue Date: May-2019
Издатель: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Ставропольська вища школа в Кельцах;
Вища школа економіки та інновацій в Любліні
Центр соціальних ініціатив та аналітичних досліджень
Библиографическое описание: Котуза В. Соціально-психологічні аспекти навчальної мотивації у юнацькому віці / В. Котуза // Особистість і суспільство: методологія та практика сучасної психології : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (13 трав. 2019 р.) / За заг. ред. Я. О. Гошовського, О. В. Лазорко, А. В. Кульчицької, Т. В. Федотової. − Луцьк : ПП Іванюк В. П, 2019. – С. 107-108.
Краткий осмотр (реферат): Юнацькій вік – це процес формування свідомості і власного світогляд, прийняття рішень відповідальних, людської близькості. Юнацький вік виділяють історично недавно, а універсальним феноменом, що охоплює і хлопчиків, і дівчаток , всі прошарки суспільства, став тільки з кінця XX ст., з розвитком індустріалізації та урбанізації. Старший шкільний вік характеризується високою готовністю психологічних структур особистості до процесу самовираження. Прагнення до самовираження є основною потребою старшокласників, підкріпленою стійкою мотивацією.
URI: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/15980
Appears in Collections:Наукові роботи студентів та аспірантів

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Котуза_7 (1).pdf268,42 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback