DSpace About DSpace Software
[New user? Click here to register.]
 

eSNUIR >
Дисертації та автореферати дисертацій >
Автореферати дисертацій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/16361

Название: Диференційований підхід у фізичному вихованні підлітків з різними темпами біологічного розвитку (на прикладі школярів 7-х класів)
Другие названия: Individual approach in teenagers physical training with biological development (on the basis of the seventh form pupils)
Авторы: Сітовський, Андрій Миколайович
Sitovskyi, Andrii M.
Ключевые слова: темпи біологічного розвитку
рухові здібності
кількісна оцінка біологічного віку
диференційована фізична підготовка
диференційована оцінка фізичної підготовленості
біологічний вік
moving ability
physical working capacity
biological age quantitative assessment
differential moving preparedness
moving preparedness differential assessment
biological age
Issue Date: 2008
Издатель: Львівський державний університет фізичної культури
Библиографическое описание: Сітовський А. М. Диференційований підхід у фізичному вихованні підлітків з різними темпами біологічного розвитку (на прикладі школярів 7-х класів): автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / А.М. Сітовський ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2008. — 20 с. — укp.
Краткий осмотр (реферат): Установлено, що школярі з різним рівнем біологічного розвитку в середині однієї віково-статевої групи значно відрізняються між собою за показниками стану кардіореспіраторної системи, фізичної працездатності та фізичної підготовленості. Розроблено методику розподілу навчального часу для розвитку рухових здібностей школярів 7-х класів на уроці фізичної культури залежно від темпів їхнього біологічного розвитку в умовах трьох уроків фізичної культури на тиждень. Запропонована методика диференційованого підходу в розподілі навчального часу для розвитку рухових здібностей учнів 7-х класів є ефективним засобом диференційованого фізичного виховання підлітків, що відображається у зростанні рівня фізичної підготовленості й фізичної працездатності школярів 7-х класів у ході педагогічного експерименту. The research showed that pupils with different level of biological development within one sex-aged group differ in cardiologic system, physical working capacity and moving preparedness state results. The suggested methodology of quantitative solution of biological development is made out by regression analysis method. The methodology of school-time distribution for moving abilities education of the pupils of the seventh form in physical-training lessons is worked out. Depending on the biological development the normative system is worked out during the three lessons a week. The suggested method of differential approach to school-time distribution is effective means in differential physical training education of the teenagers reflected in moving preparedness physical working capacity degree of the pupils of the seventh form in the course of experiment.
URI: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/16361
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
aref.pdf681,84 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback