DSpace About DSpace Software
[New user? Click here to register.]
 

eSNUIR >
Матеріали наукових конференцій >
Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/17313

Название: Споживач та його поведінка в системі маркетингу
Другие названия: Consumer and his behavior in the marketing system
Авторы: Шепелюк, І.
Ключевые слова: споживач
система маркетингу
Issue Date: 2018
Издатель: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Библиографическое описание: Інноваційний розвиток та безпека підприємства в умовах неоіндустріального суспільства: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (25 жовтня 2018 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2018. - С. 168-170
Краткий осмотр (реферат): Досліджено споживача та його поведінку в системі маркетингу
URI: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/17313
Appears in Collections:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Shepelyuk 168-170.pdfShepelyuk421,9 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback