DSpace О системе DSpace
[Новый пользователь? Зарегистрируйтесь!]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві >
2012 >
Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/2400

Название: Педагогічна діагностика в процесі навчання фізичної культури учнів загальноосвітніх навчальних закладів
Другие названия: Pedagogic Diagnostics in Physical Education Teaching of Secondary School Sstudents
Авторы: Цьось, Анатолій Васильович
Гац, Г.
Tsos, Anatolii V.
Hats, H.
Ключевые слова: педагогічна діагностика
навчання фізичної культури
діагностичні методики
учні загальноосвітніх навчальних закладів
готовність до діагностичної діяльності
pedagogic diagnostics
physical education teaching
diagnostics methods
secondary school students
preparedness for diagnostic activity
Дата публикации: 2012
Издатель: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Библиографическое описание: Цьось, А. Педагогічна діагностика в процесі навчання фізичної культури учнів загальноосвітніх навчальних закладів / А. Цьось, Г. Гац // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 201-209. – Бібліогр.: 7 назв.
Краткий осмотр (реферат): Розроблено й обґрунтовано структурно-функціональну модель педагогічної діагностики, що включає такі складові частини: компоненти (методологічний, технічний та теоретико-логічний), функції (здоров’язберігальна, інформаційна, оцінювальна, прогностична, управлінська) та об’єкти діагностики (педагогічний процес, педагог, учень). До засобів діагностичної діяльності належать тестування, спостереження, бесіда, опиту¬вання, анкетування, інтерв’ю, метод незалежних характеристик. Діагностичні методики вчителя фізичної культури спрямовані на діагностику якості навчальних завдань, соціально-психологічних особливостей учнів, рівня розвитку та вихованості школярів, оцінку знань, умінь і навичок, рівня розвитку фізичних якостей та функціонального стану серцево-судинної й дихальної систем організму, комплексного визначення фізичного здоров’я. Змістовий компонент процесу формування компетентності з педагогічної діагностики включає такі взаємопов’язані елементи: а) комплекс знань, якими повинен володіти майбутній фахівець; б) систему прак-тичних умінь і навичок, які лежать в основі діагностичної діяльності спеціаліста-практика; в) досвід у галузі діагностичної діяльності. The thesis developed and founded the structural and functional model of pedagogic diagnostics which includes the following: components (methodological, technical, theoretical and logical), functions (informational, evaluative, prognostic, managerial) and diagnostics objects (teaching process, teacher, student). The means of diagnosis are testing, observation, conversation, interview, questionnaires, independent characteristics method. Diagnostics methods of physical education teacher are aiming to diagnose the learning tasks, social and psychological characteristics of students, the degree of development and upbringing of pupils, to estimate the knowledge and skills, level of physical fitness and functional state of the cardiovascular and respiratory systems of student’s body, to make complex assessment of pupil’s health. The content component of the process of competence formation in the field of educational diagnostics includes the following components: a) the complex of knowledge the future professional should possess; b) the system of practical skills that provide the practitioners’ diagnostics activity; с) experience in diagnosis.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/2400
Располагается в коллекциях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
anot47.pdf327,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь