DSpace About DSpace Software
[New user? Click here to register.]
 

eSNUIR >
Фонди факультетів та підрозділів >
Факультет педагогічної освіти та соціальної роботи >
Наукові роботи (FP) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/4243

Название: Проблема адаптивності майбутнього педагога у контексті формування його професійної мобільності
Другие названия: A problem of adaptability of a future teacher in the context is forming of professional mobility
Авторы: Пріма, Раїса Миколаївна
Prima, Raisa M.
Ключевые слова: професіоналізація
адаптація
адаптивність
адаптованість
професійна мобільність
особистісна адаптивність
professionalisation
adaptation
adaptability
adapted
professional mobility
personal adaptability
Issue Date: 2013
Издатель: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Библиографическое описание: Пріма Р. М. Проблема адаптивності майбутнього педагога у контексті формування його професійної мобільності / Р. М. Пріма // Вісник Черкаського університету. Сер. : Педагогічні науки : наук. журн. / Черкас. нац. ун-т ім. Богдана Хмельницького. – Черкаси: Вид-во Черкас. нац. ун-т, 2013. – Вип. № 40 (293). – С. 109-113.
Краткий осмотр (реферат): Висвітлюється проблема адаптивності майбутнього педагога, пов’язана з процесом професіоналізації особистості фахівця, кінцевою метою якого є формування комплексу значущих якостей, з-поміж яких виокремлюється професійна мобільність. Уточнюється термінологічне трактування адаптивністі через порівняння з поняттями «адаптація», «адаптованість». Акцентується на тому, що основна роль у розвитку адаптивності майбутнього педагога у контексті професіоналізації належить процесам самопізнання, саморегуляції - особистісній адаптації. The article deals with the problem of adaptation of a future teacher, related to the process of professionalisation of a specialist’s personality, the ultimate goal of whose is forming of a meaningful qualities complex, among which professional mobility is distinguished. Terminological interpretation of adaptation is specified through comparing the concepts of «adaptation», «adaptability». Attention is concentrated on a basic role in the development of adaptation of a future teacher in the context of professionalisation, which belongs to the processes of self-knowledge, self-regulation, - to personal adaptation.
URI: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/4243
Appears in Collections:Наукові роботи (FP)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Adaptyvnist.pdf214,16 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback