DSpace О системе DSpace
[Новый пользователь? Зарегистрируйтесь!]
 

eSNUIR >
Матеріали наукових конференцій >
Формування самостійної пізнавальної діяльності учнів та студентів при вивченні фізико-математичних дисциплін >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/4430

Название: Обдаровані діти. Форми, методи, роботи з обдарованими дітьми
Другие названия: Gifted children. Forms and methods of work with gifted children.
Авторы: Татарин, Анастасія Устимівна
Tataryn, A.U.
Ключевые слова: Навчання
пізнавальна діяльність
обдарованість
education
cognitive activity
talent
Дата публикации: 2014
Библиографическое описание: Татарин А. У. Обдаровані діти. Форми, методи роботи з обдарованими дітьми / А. У. Татарин // Формування самостійної пізнавальної діяльності учнів та студентів при вивченні фізико-математичних дисциплін : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції (7–12 квіт. 2014 року) / уклад. Н. А. Головіна. – Луцьк : Вежа-Друк, 2014. – С. 86 – 89.
Краткий осмотр (реферат): Розглянута проблема організації навчальної діяльності учнів, що мають яскраво виражені здібності в тій чи іншій галузі знань. The problem of organization of learning activities for pupils, who have outstanding skills in some scientific sphere, is examined.
Описание: Татарин Анастасія Устимівна - вчитель фізики Луцького навчально-виховного комплексу №26
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/4430
Располагается в коллекциях:Формування самостійної пізнавальної діяльності учнів та студентів при вивченні фізико-математичних дисциплін

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Tataryn A.U..pdf402,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь