DSpace О системе DSpace
[Новый пользователь? Зарегистрируйтесь!]
 

eSNUIR >
Матеріали наукових конференцій >
Формування самостійної пізнавальної діяльності учнів та студентів при вивченні фізико-математичних дисциплін >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/4492

Название: Інформаційні технології як засіб організації самостійної роботи учнів при вивченні фізики
Другие названия: Information technology as mean of independent students’ work in the studying of physics
Авторы: Шаклеіна, Ірина Олександрівна
Шевчук, Інна Сергіївна
Shakleina, I. S.
Shevchuk, I. O.
Ключевые слова: Інформаційні технології
освіта
самостійна роботи з фізики
information technology
education
independent work in physics
Дата публикации: 2014
Библиографическое описание: Шаклеіна І. О., Шевчук І. С. Інформаційні технології як засіб організації самостійної роботи учнів при вивченні фізики / І. О. Шаклеіна, І. С. Шевчук // Формування самостійної пізнавальної діяльності учнів та студентів при вивченні фізико-математичних дисциплін : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції (7–12 квіт. 2014 року) / уклад. Н. А. Головіна. – Луцьк : Вежа-Друк, 2014. – С. 147 – 150.
Краткий осмотр (реферат): Значущим завданням освіти в сучасному інформаційному суспільстві є правильна організація самостійної роботи. В роботі розглянуто особливості використання сучасних інформаційних технологій (ІТ) при організації навчально-виховного процесу з курсу загальної фізики в середній школі. Виділено основні ІТ-засоби, використання яких сприяє оптимізації самостійної пізнавальної діяльності учнів із фізики, проаналізовано основні види самостійної роботи та сучасні ІТ-засоби її організації. An important task of education in today's information society is the proper organization of independent work. This paper deals with the peculiarities of up-to-date information technologies (ITs) in the educational process in the course of high-school general physics. The basic IT tools, used to optimize students’ self-learning in physics are discussed in the article. The main types of independent work and advanced IT tools to organize it are analyzed.
Описание: Шаклеіна Ірина Олександрівна - к.ф.-м.н., доцент кафедри інформаційних систем і технологій; Шевчук Інна Сергіївна - викладач кафедри теоретичної фізики та методики викладання фізики, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/4492
Располагается в коллекциях:Формування самостійної пізнавальної діяльності учнів та студентів при вивченні фізико-математичних дисциплін

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Shevchuk I. O., Shakleina I. S..pdf300,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь