DSpace О системе DSpace
[Новый пользователь? Зарегистрируйтесь!]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Серія "Філологічні науки. Літературознавство" >
2014 >

Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2014, № 19 (296) : [33]

Главная страница коллекции

 
 
или просмотреть 
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях
View Statistics
ЗМІСТ

Ирина Багратион-Мухранели. Концепт смерти в драматической поэме Генрика Ибсена «Пер Гюнт»

Жанна Бортнік. Рецепція драматичного твору в процесі інсценізації монодрами (на прикладі хроніки В. Шекспіра «Річард ІІІ» та вистави «Річард після Річарда» режисера І. Волицької)

Людмила Брега. Жіночий простір роману О. Забужко «Музей покинутих секретів»

Людмила Власенко. Творчість жінок-письменниць епохи романтизму в рецепції О. І. Білецького

Олена Вовк. Філософські основи пізнання: мультипарадигмальність і гносеологічний плюралізм

Оксана Головій. Творчість Т. Шевченка в рецепції М. Петрова та О. Огоновського: до проблеми становлення шевченкознавства

Марина Довіна. Революційна картина світу в поезії панфутуристів (на матеріалі «Жовтневого збірника»)

Анна Ільків. Ольга Кобилянська в листах Остапа Луцького

Олена Кицан. Межі сучасної поезії

Лідія Ковалець. У пошуках Юрія Федьковича: маловідомі листи Михайла Драгоманова до Степана Смаль-Стоцького

Надежда Колошук. Антитеза света и тьмы в лагерной поэзии ГУЛАГа

Ірина Констанкевич. Проблема вибору національно-культурної тожсамості в автобіографічній повісті Уляни Кравченко «Хризантеми»

Світлана Кочерга. Паризький текст у творчості Лесі Українки

Лілія Лавринович. Біографічний час митця в сучасній художній прозі («Маски опадають повільно» С. Процюка, «Бути Босхом» А. Корольова)

Юлія Левчук. Драматична поема Лесі Українки: психологічні фактори творення жанру

Андрій Моклиця. Мовна ієрархія науково-фантастичного тексту: романи С. Лема «Едем» і «Повернення з зірок»

Марія Моклиця. Алегорична новелістика Ольги Кобилянської

Світлана Натяжко. Психоаналітичний метод у творчості Анни Ґавальди (на прикладі роману «Втішна партія гри в петанк»)

Евгений Никольский. Духовный реализм как творческий метод мистической дилогии Всеволода Соловьева

Луїза Оляндер. Зміст і структура книги Миколи Руденка «Найбільше диво – життя»: до проблеми новаторства автобіографічного жанру

Ірина Полєтуха. Мімезис та дієгезис у структурі художнього тексту (на матеріалі «Природного роману» Г. Господинова)

Вікторія Соколова. Засоби сенсової конденсації в поетиці В. Свідзінського

Любов Стародубцева. Реалізація принципу комунікативної аґональності на матеріалі діалогу Лесі Українки «Три хвилини»

Вікторія Стернічук. Жанрово-стильові особливості епістолярного діалогу Юрія Шевельова − Оксани Забужко

Людмила Супрун. Часопис «Літературно-Науковий Вістник» («Вістник»): періодизація й наукова рецепція

Тетяна Ткаченко. Педагогічна рефлексія у прозі Костянтини Малицької

Галина Удяк. Художній образ як центральний компонент структури літературного твору

Олег Цебенко. Писемні історичні джерела як засіб пізнання морального образу Яна Щасного Гербурта

Ольга Шарагіна. Художньо-семантичне осмислення концепту тиші/мовчання в поетичній палітрі Григорія Чубая

Катерина Шахова. «Реінкарнація» національного жанру в «Записках на зап’ястях» Лесі Воронюк

Тетяна Шелкунова. Код гри в романі Г. Гессе «Гра в бісер»

Yulia Chyrva. The problem of the absurdity of human life in Truman Capote’s creative work

Віра Просалова. В оптиці – півстоліття української автобіографістики (рецензія)

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь