DSpace О системе DSpace
[Новый пользователь? Зарегистрируйтесь!]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Серія "Філологічні науки. Літературознавство" >
2012 >

Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2012, № 13 : [31]

Главная страница коллекции

 
 
или просмотреть 
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях
View Statistics
ЗМІСТ

Аністратенко А. В. Політичний роман-анекдот у творчості Василя Кожелянка та ідеальний жанровий варіант: ознаки й модифікації

Бистрова О. О. Формотвірні функції урбаністичного пейзажу в творчості Ф. Достоєвського

Бортнік Ж. І. Монодрама як жанр: теоретико-історичний аспект (стаття перша)

Головій О. М. Неореалізм у діаспорній літературно-критичній думці (концепції Уласа Самчука та Юрія Шереха)

Дзик Р. А. Концепт інтертекстуальності в інтерпретації французьких постструктуралістів: від Р. Барта до Ж. Жанетта

Єжижанська Т. С. Проблеми комунікації в художньому тексті

Ікітян Л. Н. Художній експеримент у системі процесів модернізації мистецтва межі ХІХ – ХХ століть та творчості Леоніда Андреєва

Кицан О. В. Аналіз вільного вірша (на прикладі верлібру Василя Голобородька «Катерина»)

Клімчук Ю. Д. «Празький» та «варшавський» тексти у творчості Є. Маланюка

Ковалець Л. М. З історії українсько-польських літературних взаємин: Юрій Федькович у рецепції Каєтана Абгаровича (Абгара-Солтана)

Колошук Н. Г. Табірна проза non fiction: Соловки в конфліктному етноімагологічному аспекті

Кочерга С. О. Художня софіологія фантастичної драми Лесі Українки «Осіння казка»

Кошелюк О. В. Психоаналітична рецепція маргінальності в романі Любка Дереша «Голова Якова»

Лавринович Л. Б. Жіночий часопростір на тлі доби (на матеріалі новітньої української прози)

Левченко Г. М. Система медіальних топосів у ліриці Лесі Українки

Левчук Ю. О. Драматичний етюд: до проблеми жанру

Литвиненко Г. С. Особливості вираження етнохудожньої пам’яттєвої інформації за допомогою архетипних структур у пісенній творчості народу

Лілова О. Є. Алегорія в англійській клерикальній драмі пізнього Середньовіччя й Відродження (на матеріалі мораліте Г. Медволла «Природа»)

Нікоряк Н. В. Специфіка кіносценарної персоносфери

Пастушко Н. В. Семіосфера християнського коду в драматичному етюді Лесі Українки «Йоганна, жінка Хусова»

Підопригора C. В. Комп’ютерна пастка: протистояння духовного та демонічного в повісті «Електронний пластилін» М. Бриниха

Сахарчук Н. Ю. У лабораторії В. Слапчука-критика: особливості вираження авторської суб’єктивності у книзі «Політ механічної зозулі над власним гніздом»

Стернічук В. Б. Теорія діалогізму: філософсько-емпіричний вимір

Усова А. Ю. Методика аналізу естетичної парадигми драматичного твору

Хитрова-Бранц Т. В. Шекспірівський дискурс Німеччини XVIII–XIX cт. у світлі новітніх методологій

Чибізова Т. В. Психологічні витоки стилістичної своєрідності новел Франца Кафки «Вирок» та «Перевтілення»

Чик Д. Ч. Образ Іншого в українському й англійському фейлетоні пешої половини ХІХ ст.

Чирва Ю. О. Екзистенціальні параметри буття людини в романі Трумена Капоте «З холодним серцем»

Шкоріна І. М. Часові площини роману О. Слісаренка «Хлібна ріка»

Яструбецька Г. І. Український літературний експресіонізм кінця ХІХ – початку ХХ ст.: проза А. Тесленка

Моклиця М. В. Життєві конфлікти та їх літературні моделі: полемічні зауваження* (рецензія)

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь