DSpace О системе DSpace
[Новый пользователь? Зарегистрируйтесь!]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Серія "Філологічні науки. Літературознавство" >
2013 >
Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2013, № 13 (262) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/5839

Название: Семантика художнього простору в новелі В. Стефаника «Вона–Земля» та повісті А. Чехова «Нудна історія»
Другие названия: Semantics of art Space in the Novel V. Stefanic «It – is Land», and the Story by A. Chekhov «A boring story»
Авторы: Ботнаренко, Наталія
Botnarenko, Natalia
Ключевые слова: семантика
художній простір
топос
межа
semantics
art space
topos
border
Дата публикации: 2013
Издатель: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Библиографическое описание: Науковий вісник Східноєвропейського національного університету. Сер. «Філологічні науки. Літературознавство», 2013, № 13 (262).
Краткий осмотр (реферат): У статті на прикладі компаративного аналізу новели В. Стефаника «Вона – земля» та повісті А. Чехова «Нудна історія» досліджуються особливості художнього простору. Увагу акцентовано на таких основних семантичних елементах хронотопу, як топос рідної землі, дому, проекція «шляху / дороги», бінарні опозиції «від’їзди / приїзди», «своє / чуже», «зовнішній / внутрішній», «відкритий / закритий» та ін. Доведено, що ху-дожній простір є одним із найважливіших концептуально-структурних складників, які формують координати «картини світу» твору. In this paper an example of a comparative analysis of novel Stefanik «It is – land», and Chekhov’s story «A Boring Story» the features of the artistic space. Focuses on such basic elements of the semantic chronotope as topos native land, a house, a projection of the «path / road», binary opposition «departures / arrivals», «own / others’», «internal / external», «open / closed» and etc. It is proved that the art space is one of the most important conceptual and structural components, which form the coordinates of the «world view» of the text.
Описание: Ботнаренко Н. Семантика художнього простору в новелі В. Стефаника «Вона–Земля» та повісті А. Чехова «Нудна історія» / Наталія Ботнаренко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету. Сер. «Філологічні науки. Літературознавство». – 2013. – № 13 (262). – С. 20-24.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/5839
Располагается в коллекциях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2013, № 13 (262)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
7.pdf151,6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь