DSpace О системе DSpace
[Новый пользователь? Зарегистрируйтесь!]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки >
2013 >
Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2013, № 12 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/6676

Название: Самоконтроль і мотивація в підготовці юних спортсменів-плавців
Другие названия: Self-control and Motivation in the Training of Young Athletes-Swimmers
Авторы: Грецький, Олег
Мицкан, Богдан
Gretsky, Oleg
Mytskan, Bogdan
Ключевые слова: самоконтроль
мотивація
юні спортсмени
домашні завдання
self-control
motivation
young sportsmen
homework
Дата публикации: 2013
Издатель: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Библиографическое описание: Грецький О., Мицкан Б. Самоконтроль і мотивація в підготовці юних спортсменів-плавців / О. Грецький, Б. Мицкан // Молодіжний науковий вісник : Фізичне виховання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2013. - Вип. 12. - С. 69-71
Краткий осмотр (реферат): Основна ціль проведеного дослідження – виявлення впливу самоконтролю на формування та розвиток мотивації юних спортсменів до занять із плавання в контексті виконання домашніх завдань. Для цього розроблено оригінальний за своєю структурою щоденник ведення обліку виконання самостійних тренувальних завдань, а також використано опитувальники щодо встановлення рівня зовнішньої й внутрішньої мотивації юних спортсменів до тренувальної діяльності. За результатами дослідження встановлено, що використання запропонованого щоденника самоконтролю забезпечило вірогідне зростання внутрішньої мотивації та суттєве покращення виконання домашніх тренувальних завдань. The main objective of the study was to determine the impact on the formation of self-motivation and development of young athletes to swimming lessons in the context of homework. The original diarywas developed to account independent training tasks and questionnaires used to establish the level of external and internal motivation of young athletes to training activities. The results of the study revealed that the management of the proposed diary facilitated a significant strengthening of the internal motivation of young athletes and as a result of a substantial improvement in homework.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/6676
Располагается в коллекциях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2013, № 12

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
16.pdf330,46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь