DSpace About DSpace Software
[New user? Click here to register.]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Серія "Педагогічні науки" >
2014 >
Серія "Педагогічні науки", 2014, № 8 (285) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/6767

Название: Сутнісний аналіз поняття «культура міжособистісної взаємодії»
Другие названия: The Essential Analysis of the Concept of Culture of Interpersonal Interaction.
Авторы: Яструб, Оксана
Yastrub, Oksana
Ключевые слова: культура, взаємодія, міжособистісна взаємодія, культура міжособистісної взаємодії.
культура, взаимодействие, межличностное взаимодействие, культура межличностного взаимодействия.
culture, interaction, interpersonal interaction, culture of interpersonal interaction.
Issue Date: 5-Aug-2015
Серия/номер: Педагогічні науки;18
Краткий осмотр (реферат): У статті на основі аналізу підходів учених до трактування понять «культура», «взаємодія», «міжособистіс-на взаємодія» наведено авторське визначення такого педагогічного феномену, як культура міжособистісної взаємодії. Міжособистісну взаємодію особистості визначено як систему взаємозумовлених індивідуальних дій, пов’ язаних циклічною причинною залежністю, за якої поведінка кожного з учасників виступає одночасно й стимулом, і реакцією на поведінку інших. Культуру міжособистісної взаємодії потрактовано як складову час-тину загальної культури особистості і як сформоване інтегральне утворення особистості, яке характеризується системою індивідуальних властивостей, забезпечує свідоме гармонійне поєднання її духовного світу із зовнішнім соціальним середовищем і сприяє успішній комунікації в колективній діяльності на основі сформованих знань та умінь теорії спілкування.В статье на основе анализа подходов ученых к трактовке понятий «культура», «взаимодействие», «межличностное взаимодействие» подается авторское определение такого педагогического феномена, как культура межлич-ностного взаимодействия. Межличностное взаимодействие личности определено как систему взаимообуслов-ленных индивидуальных действий, связанных циклической причинной зависимостью, при которой поведение каждого из участников выступает одновременно и стимулом, и реакцией на поведение других. Культура межличностного взаимодействия рассматривается как составляющая общей культуры личности и как сформи-рованное интегральное образование личности, которое характеризуется системой индивидуальных свойств, обеспечивает сознательное гармоничное сочетание ее духовного мира с внешней социальной средой и способствует успешной коммуникации в коллективной деятельности на основе сформированных знаний и умений теории общения.In article, on the basis of the analysis of approaches of scientists to treatment of the concepts «culture», «interaction», «interpersonal interaction», author’s definition of such pedagogical phenomenon as culture of interpersonal interaction moves. Interpersonal interaction of the personality is defined as system of the interdependent individual actions connected by cyclic causal dependence at which the behavior of each of participants acts at the same time both incentive, and reaction to behavior of others. The culture of interpersonal interaction is considered as a component of the general culture of the personality and as the created integrated education of the personality which is characterized by system of individual properties, provides a conscious harmonious combination of its inner world to the external social environment and promotes successful communication in collective activity on the basis of the created knowledge and abilities of the theory of communication.
Описание: Яструб Оксана.Сутнісний аналіз поняття «культура міжособистісної взаємодії» / О. Яструб // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 8 (285). - С. 81-86.
URI: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/6767
ISSN: 1729-360Х
Appears in Collections:Серія "Педагогічні науки", 2014, № 8 (285)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
18.pdf691,65 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback