DSpace About DSpace Software
[New user? Click here to register.]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Волинь філологічна: текст і контекст >
2015 >
Волинь філологічна: текст і контекст, 2015, № 19 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/7181

Название: Автоінтертекстуальні стратегії Миколи Хвильового
Другие названия: The Autointertextual Strategies of Mykola Khvylovyi
Авторы: Констанкевич, Ірина
Konstankevych, Iryna
Ключевые слова: автоінтертекстуальні стратегії
автотематизм
автоцитування
автобіографізм
autointertextual strategies
autothematism
autoquoting
аutobiographism
Issue Date: 2015
Издатель: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Библиографическое описание: Констанкевич І. Автоінтертекстуальні стратегії Миколи Хвильового / І. Констанкевич // Волинь філологічна: текст і контекст. Українська література як художній феномен : зб. наук. пр. / упоряд. В. Г. Сірук. – Луцьк : Вежа-Друк, 2015. – Вип. 19. – С. 87-95
Краткий осмотр (реферат): У статті на матеріалі прози Миколи Хвильового проаналізовано роль та функції автоінтертекстуальних стратегій. З’ясовується автобіографічний характер сюжетів, мотивів, ситуацій у контексті формування модерністського та авангардного письма літератора-реформатора.The articles deals with the role and functions of autointertextual strategies on the basis of Mykola Khvylovyi prose. The autobiographical character of plots, motives and situations is defined in the context of formation of modernistic and vanguard writing of vanguard writing of writer-reformer.
URI: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/7181
Appears in Collections:Волинь філологічна: текст і контекст, 2015, № 19

Files in This Item:

File Description SizeFormat
11.pdf299,53 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback