DSpace О системе DSpace
[Новый пользователь? Зарегистрируйтесь!]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Серія "Філологічні науки. Літературознавство" >
2015 >

Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2015, № 8 (309) : [32]

Главная страница коллекции

 
 
или просмотреть 
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях
View Statistics
ЗМІСТ

Ніна Анісімова. «В країні демонів старих і хворих...»: художня трансформація біблійних мотивів у циклі «Суха різьба» Василя Герасим’юка

Ірина Архіпова. Інформаційна функція авторських відступів в англомовних художніх прозових текстах

Тетяна Бикова. Наративна стратегія повісті Ю. Шкрумеляка «Огні з полонин» як авторський інваріант декодування «гуцульського тексту» перших десятиліть ХХ століття

Галина Бондаренко, Арина Левченко. Духовний світ героїв роману Олеся Гончара «Собор»: загальнолюдські та національні риси

Олена Броварська. Жанрова специфіка публіцистики Богдана Теленька: інтермедіальний вимір

Олена Вещикова. Ненадійний наратор в оповідній структурі містичного твору: ознаки й різновиди

Оксана Головій. Повісті «Жаль», «Над морем», «Приязнь» Лесі Українки як цикл про пошук сенсу життя

Аліна Громик. Трансжанрова функція декриптивних прийомів у творах Ж. Ешноза

Галина Драненко. Теорія літературних жанрів у світлі сучасних міждисциплінарних учень: емпіричний та онтологічний дискурси

Олеся Зварич. Художні моделі по-роз-двоєної ідентичності в новелах «Голос здалека» Юрія Косача та «Ціна людської назви» Ігоря Костецького

Ольга Карабльова. Новелістика Ірини Вільде крізь призму гендерології

Олена Кицан. Деканонізація східних жанрів у творчості волинських поетів

Тетяна Коваленко. Декларації та реальність: дискурсивна специфіка українських літературних маніфестів 1920-х рр.

Лиман Дар’я. Теологічне та філософське підґрунтя профетизму (на матеріалі творчості вісниківців)

Михайлова Мария, Ван Инь. «Форматирование» реальных фактов в автобиографических текстах (образ И. А. Бунина в повести Г. Н. Кузнецовой «Художник»)

Наталія Науменко. Образно-стильова палітра сучасного акровіршування

Вікторія Перцева. Феномен злочину в романі А. Ю. Заріна «Казнь»

Людмила Ромас. Межа між фактом і вимислом у літературно-інформаційному жанрі повісті-репортажу (на матеріалі творуЮрія Мушкетика «Час звіра»)

Наталия Соценко. Интертекст Куприна в романе Б. Акунина «Алмазная колесница»

Тетяна Суворова. Когнітивні та вербальні обмеження формування словесних образів американської фольклорної балади

Оксана Сушко, Юлія Туркіна. Проблема смерті в романі В. Барки «Жовтий князь»

Марія Федунь. Белетристичний компонент у західноукраїнській мемуаристиці першої половини ХХ століття

Ольга Федько. Інваріантна природа мотиву катарсису в поемі Леоніда Горлача «Ніч у Вишгороді»

Ольга Хамедова. Наратологічний аналіз роману Барбари Редінґ «Безумці»

Олег Цебенко. Роздуми про оборону України й руського народу в літературній спадщині Яна Щасного Гербурта

Анна Черниш. Особливості жанрової дифузії в постмодерному тексті

Таїсія Чернишова. «Перверзія» Юрія Андруховича в транскультурному вимірі

Тетяна Шарова. Художня часографія прозових творів Костя Гордієнка

Катерина Шахова. Функція внутрішньої події в «Записках Тані М.» Галини Гордасевич

Надія Шураєва. Особливості оповідної структури роману М. Кундери «Вальс на прощання»: музичний аспект

Галина Юрчак. Концепт «Іншого» у філософському романі «Еней і життя інших» Юрія Косача

Анатолій Янков, Іван Прокіпчук. До питання поетичної картини світу та становлення авторського Я (на основі поетичних метафор Івана Буніна)

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь