DSpace About DSpace Software
[New user? Click here to register.]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Серія "Філологічні науки. Мовознавство" >
2013 >
Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2013, № 19(268) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/8088

Название: Образ ангела в літературі європейського романтизму
Другие названия: The Image of the Angel in the Literature of European Romanticism
Авторы: Удяк, Галина Іванівна
Тимчук, Олена Тихонівна
Udiak, H. I.
Tymchuk, O. T.
Ключевые слова: ангел
angel
ангелологія
angelology
вічний образ
eternal image
Issue Date: 2013
Издатель: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Библиографическое описание: Удяк Г. Образ ангела в літературі європейського романтизму / Г. Удяк, О. Тимчук // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2013. – № 19. – С. 237–241.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена проблемам інтерпретації образу ангела як вічного образу в поетичних творах євро¬пейських романтиків. У центрі дослідницької уваги – чотири національні варіанти ангелології на прикладах творчості Тараса Шевченка, Вільяма Блейка, Гайнріха Гайне, Михайла Лермонтова. Звісно, йдеться не про загальну картину національної своєрідності, а лише про окремі її елементи, передусім у контексті проблеми релігія і романтизм. Художня специфіка ангелології в розглянутих поетичних текстах визначається двома пло¬щинами: походженням образу ангела та його функціонуванням у цілісній романтичній концепції того чи того автора. The article is devoted to the problems of interpretation of the image of the angel as the eternal image in the pieces of poetry of European romanticists. The central point of the research is four national variants of angelology in the creative works of Taras Shevchenko, William Blake, Heinrich Heine and Mіkhail Lermontov. The question is sure not in the general picture of national peculiarity but in its separate elements, first and foremost in the context of the problem of religion and Romanticism. The artistic specific character of angelology in the interpreted poetic texts is determined by two aspects: the origin of the angelic image and its function in the integral romantic conception of the authors.
URI: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/8088
ISMN: УДК 82.02(4):7.046
Appears in Collections:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2013, № 19(268)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
55.pdf239,84 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback