DSpace О системе DSpace
[Новый пользователь? Зарегистрируйтесь!]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві >
2015 >
Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 3 (31) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/8172

Название: Особливості фізичного й психологічного компонентів здоров’я студентів залежно від їхніх навчальних досягнень
Другие названия: Peculiarities of Physical and Psychological Components of the Students’ Health Depending on Their Academic Achievements
Авторы: Андрійчук, Ольга
Шевчук, Андрій
Самчук, Оксана
Хомич, Анатолій
Andriychuk, Olha
Shevchuk, Andriy
Samchuk, Oksana
Khomych, Anatoliy
Ключевые слова: якість життя
SF-36
студенти
начальні досягнення
life quality
SF-36
students
educational achievements
Дата публикации: 2015
Издатель: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Библиографическое описание: Особливості фізичного й психологічного компонентів здоров’я студентів залежно від їхніх навчальних досягнень / О. Андрійчук, А. Шевчук, О. Самчук, А. Хомич // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 3(31). - С. 96-104.
Краткий осмотр (реферат): Завдання статті – аналіз показників, що складають фізичний і психологічний компоненти здоров’я в якості життя студентів залежно від самооцінки навчальних досягнень. У дослідженні брали участь 513 студентів віком 17–22 роки. Залежно від самооцінки навчальних досягнень створено чотири групи студентів для порівняння: студенти, які оцінюють свої знання як «відмінні», «дуже добрі», «добрі», «посередні». Дослідження якості життя проводили за допомогою анкети SF-36, силу кореляційного зв’язку оцінювали за допомогою таблиці «Чеддока». Отже, у студентів із різними навчальними досягненнями всі показники на формування якості життя виявляють позитивний вплив із різною силою зв’язку. Суттєвого впливу між самооцінкою навчальних досягнень і якістю життя студентів не виявлено: незалежно від успішності, найвищий показник у всіх студентів – це показник фізичної (PF) і соціальної активності (SF). Task: analysis of indicators that make up physical and psychological health components in the quality students’ life based on their selfevaluation of educational achievements. Materials and methods: the study involved 513 students aged 17–22.Depending on the level of educational achievements they were divided into 4 groups: «excellent», «very good», «good», «satisfactory». Study of the quality of life has been conducted by using the SF-36 questionnaire, the strength of correlation connection was evaluated by using the «Cheddok’s table». Results and conclusions: students with different educational achievements have indices all of which have positive influence with different connection strength. Significant correlation between self-evaluation of students’ knowledge and life quality was not found: regardless of successfulness, physical activity and social activity have high rates among all the students.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/8172
Располагается в коллекциях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 3 (31)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Андрійчук.pdf781,27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь