DSpace О системе DSpace
[Новый пользователь? Зарегистрируйтесь!]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи >
2015 >

Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2015, № 7-8 (6) : [33]

Главная страница коллекции

 
 
или просмотреть 
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях
View Statistics
ЗМІСТ
РОЗДІЛ І. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ

Белькова Світлана. Чутки як канал неформальної комунікації: проблема дослідження та класифікації

Власюк Альона. Антиросійська політична карикатура в Україні як засіб пропаганди у період військового протистояння на Сході України у 2014–2015 роках

Ковпак Вікторія. Підходи до оцінки комунікативної ефективності інформаційно-комунікаційної діяльності українців у діаспорі: теоретико-методологічний аспект

Петрушка Аліна. Інтерпретаційні ресурси засобів масової інформації в Україні

Чекалюк Вероніка. Принципи і закони творення державного іміджу у ЗМІ

РОЗДІЛ ІІ.РЕКЛАМНИЙ ДИСКУРС

Бойко Анна. Реклама на нестандартних носіях: класифікаційний аспект

Голік Оксана. Особливості функціонування порівняльної реклами у системі соціальних комунікацій

Заєць Ольга. Рекламний образ як ефективна форма масової комунікації

Меркулова Катерина. Класифікація мовних помилок на прикладі зовнішньої реклами міста Луцька

РОЗДІЛ ІІІ.СПЕЦИФІКА ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ

Бойко Алла. Сміхова комунікація в Інтернеті: релігійні демотиватори

Гандзюк Віталій. Вибори до Верховної Ради України-2014: моніторинг Інтернет-видання «Моя Вінниця»

Доброва Сніжана. Реалії та перспективи розвитку українських регіональних інтернет-телеканалів

Єжижанська Тетяна. ЗМІ у соціальних мережах: тенденції, можливості, перспективи

Пономаренко Людмила. Електронні матеріали з культури української мови (на прикладі вживання прийменника ПО)

Чабаненко Мирослава. Удосконалення прийомів роботи запорізької преси в Інтернеті

Юр’єва Анастасія. Вплив соціальних мереж на суспільство

РОЗДІЛ ІV.КУЛЬТУРА ВИДАННЯ: ТИПОЛОГІЧНА ТА ФОРМАЛЬНО-ЗМІСТОВА СПЕЦИФІКА

Канагеєва Ірина. Конструктивні елементи дизайну (на прикладі журнальної періодики)

Керц Ольга. Філософсько-богословська тематика в українських католицьких мас-медіа

Корецька Анастасія. Художньо-технічні особливості дитячих періодичних видань (на прикладі газети «Казковий вечір»)

Красиленко Володимир, Нікітович Діана. Дослідження особливостей та регіональних аспектів випуску газет в Україні

Максимчук Володимир. Порівняльний аналіз і характеристика друкованого та електронного видань

Мислива-Бунько Іванна. Культура мови сучасних волинських мас-медіа

Швирид Тетяна. Правописні анормативи на сторінках газет Волині

Шершень Ольга. Аналіз концепції періодичного видання (на прикладі інтернет-журналу)

Шульська Наталія. Помилконебезпечні морфологічні явища в мові українських ЗМІ

РОЗДІЛ V.ІСТОРІЯ, ТЕОРІЯ Й ПРАКТИКА ЖУРНАЛІСТИКИ, ВИДАВНИЧОЇ СПРАВИ ТА РЕДАГУВАННЯ

Гаврилюк Олександр. Специфіка роботи радіожурналіста: виклики сьогодення

Калітовська Карина. Теленовини як візитівка прямого ефіру на провідних українських телеканалах на сучасному етапі

Кузнецова Олена. Формат видів замітки в українській пресі

Мациборська Олена. Книговидання на Волині у ХХ столітті (до проголошення незалежності України)

Партико Зіновій. Проблеми редагування зібрань творів

Рожило Марія. Образ жінки у релігійній періодиці (на матеріалі часописів 30-х років ХХ ст. «Церква і нарід» та «Шлях»)

Сергійчук Зоряна. Ідеологічно-ціннісні інтенції короткої інформаційної замітки (на прикладі матеріалів 5 каналу про АТО)

Теребус Оксана. Розвиток регіонального телебачення на прикладі Волинської ОДТРК

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь