DSpace О системе DSpace
[Новый пользователь? Зарегистрируйтесь!]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи >
2014 >
Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2014, № 5-6 (5) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/9032

Название: Актуальні проблеми соціальної практики у загальнонаціональних друкованих виданнях: класифікаційний аспект
Другие названия: Issues of the day of social practice are in national printing editions: classification aspect
Авторы: Сащук, Тетяна І.
Sashchuk, T. I.
Ключевые слова: соціальна проблематика
social problems
друковані ЗМІ
printing mass-media
класифікація проблематики
classification of problems
контент видання
kontent edition
рубрика
heading
аудиторія
audience
Дата публикации: 2014
Издатель: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Библиографическое описание: Сащук Т.І. Актуальні проблеми соціальної практики у загальнонаціональних друкованих виданнях: класифікаційний аспект /Т.І.Сащук //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2014. - № 5 - 6 (5). - С. 26 - 31.
Краткий осмотр (реферат): З’ясовано питання типології проблем соціальної практики у загальнонаціональних друкованих виданнях. Проаналізовано наукові підходи до визначення понять «соціальна проблема», «соціальна проблематика», «соціальна журналістика». Визначено умови та критерії кваліфікації актуальної соціальної проблематики. Акцентовано увагу на тому, як саме медіа презентують соціальну проблематику. Доведено, що будь-яка проблема актуалізується, підноситься до рівня соціальної тоді, коли до неї привертається увага мас-медіа. Наголошено на тому, що повнота подачі інформації про суспільство, якість соціального аналізу – це умови існування соціальної журналістики, яка також передбачає участь громадян в інформаційному обміні. The question of typology of problems of social practice is found out in national printing editions. The scientific going is analysed near determination of concepts «social problem», «social problematika», «social journalism». Certainly terms and criteria of qualification of actual social problems. Attention is accented on that, how exactly medias present social problematiku. It is well-proven that any problem aktualization, overpeers to the level of social then, when to it attention of mass-media is brought over. It is marked that plenitude of serve of information is about society, quality of social analysis is terms of existence of social journalism which also foresees participating of citizens in an informative exchange.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/9032
Располагается в коллекциях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2014, № 5-6 (5)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Sashchuk_T.PDF163,93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь