DSpace О системе DSpace
[Новый пользователь? Зарегистрируйтесь!]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи >
2014 >
Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2014, № 5-6 (5) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/9036

Название: Рекламна стаття як вид інформаційного матеріалу
Другие названия: Advertising Article as a Form of Information Material
Авторы: Сінюченко, Олеся О.
Sinyuchenko, O. O.
Ключевые слова: реклама
advertisement
рекламна діяльність
advertising
рекламна стаття
promotional articles
рекламний текст
advertising text
аудиторія
audience
Дата публикации: 2014
Издатель: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Библиографическое описание: Сінюченко О.О. Рекламна стаття як вид інформаційного матеріалу /О.О.Сінюченко //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2014. - № 5 - 6 (5). - С. 43 - 47.
Краткий осмотр (реферат): Автор намагається проаналізувати роль та місце рекламної статті як виду рекламного матеріалу, проводить паралелі між інформаційними, аналітичними та рекламними статтями, характеризує особливості рекламних статей, їх значення в сучасному світі. З’ясовано засоби привернення уваги аудиторії до рекламних матеріалів. Виокремлено основні критерії написання рекламної статті як публікації інформаційно-розважального характеру. The author attempts to analyze the role and place of promotional articles as a form of advertising material, draws parallels between information, analytical and promotional items, the features of promotional items, their importance in the modern world. Given the qualitative impact of media on society and attitudes to advertising, advertisers and piarmeny invent new ways to feed more advertising and means of implementation. One of the innovations is the advertising article. Advertising article may be similar to conventional advertising is not sex. This followed basics of marketing problems of any advertising – bringing hidden ideas to the recipient. For this corresponds to a number of specific performance indicators promotional articles as a means of implementing new ideas: the depth and duration of exposition presence variety of topics, improving the process of printing and more. Writing, advertising text – an opportunity available and clearly tell the reader about the specific benefits of purchasing the product, to form a certain attitude and the right motivation to encourage consumption of the product or service.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/9036
Располагается в коллекциях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2014, № 5-6 (5)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Sinyuchenko_O.PDF110,62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь