DSpace О системе DSpace
[Новый пользователь? Зарегистрируйтесь!]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи >
2014 >
Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2014, № 5-6 (5) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/9091

Название: Особливості роботи конвергентної редакції в українському медіапросторі (на прикладі газет «Kyiv Post» та «Коммерсант»)
Другие названия: Convergent Newsroom Features in Ukrainian Media (on the Base of Kyiv Post and Kommersant Newspaper Editorial Staff)
Авторы: Гончарова, Олена В.
Goncharova, O. S.
Женченко, Марина І.
Zhenchenko, M. I.
Ключевые слова: інформаційне суспільство
information society
редакційно-видавничий процес
the editorial and publishing process
моделі редакцій
editorial staff types
конвергентні ЗМІ
media convergence
Дата публикации: 2014
Издатель: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Библиографическое описание: Гончарова О.В., Женченко М.І. Особливості роботи конвергентної редакції в українському медіапросторі (на прикладі газет «Kyiv Post» та «Коммерсант») /О.В.Гончарова, М.І.Женченко //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2014. - № 5 - 6 (5). - С. 70 - 75.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються ключові аспекти функціонування конвергентної редакції як нової моделі організації роботи ЗМІ. Аналізуються основні типи конвергентних редакцій, які детермінують особливості роботи сучасних медіа в умовах мультиформатності. Подаються погляди дослідників на процес функціонування різних моделей редакційних колективів, визначаються особливості розподілу редакційних обов’язків всередині колективу, що сприяють оптимізації роботи журналіста й редактора, які водночас працюють над створенням кількох медіапродуктів. The article analyzes the key aspects of сonvergent newsroom as a new model of media work. It focuses on the basic types of converged newsrooms, which determine the features of the modern media environment. It contains different researchers’ opinions on the process of the functioning of the typical editorial team models which are determined, discoveres the features of the distribution of editorial responsibilities within the newsroom that provides a bunch of media products.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/9091
Располагается в коллекциях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2014, № 5-6 (5)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Goncharova_O., Zhenchenko_M.PDF145,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь