DSpace About DSpace Software
[New user? Click here to register.]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Соціологічні студії >
2014 >
Соціологічні студії, 2014, № 2 (5) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/9749

Название: Ігрове кіно як інструмент поширення ідеології
Другие названия: Fiction Movie as a Tool to Spread the Ideology
Авторы: Бондаренко, Юрій Олегович
Бондаренко, Юрий Олегович
Bondarenko, Yurii O.
Ключевые слова: ігрове кіно
ідеологія
ідеологема
засоби масової комунікації
інформаційний простір
fiction movie
ideology
ìdeologeme
mass communications
media space
Issue Date: 2014
Издатель: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Библиографическое описание: Бондаренко Ю. О. Ігрове кіно як інструмент поширення ідеології / Ю. О. Бондаренко // Соціологічні студії. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2014. - № 2 (5). - С. 46-51.
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано роль ігрового кінематографу як каналу поширення ідеологічного контенту у вітчизняному інформаційному просторі. На основі робіт А. Грамши, Р. Барта, Дж. Б. Томпсона висвітлено основні стратегії ідеологічного впливу та їх звʼязок із процесом конструювання соціальної реальності. За допомогою аналізу кінофільмів різної жанрової спрямованості виявлено найбільш поширені вербальні й візуальні засоби репрезентації ідеологем, а саме: сюжет та персонажі як транслятори основних ідей; семіотичні засоби (вербальна та невербальна поведінка персонажів), особливості візуалізації ключових символів (кольорова гама, специфіка зйомки, тривалість кадрів тощо), музичний супровід тощо. Доведено високий потенціал ігрового кінематографу як інструменту ведення інформаційних воєн, пропагандистських кампаній та елементу системи соціальних технологій. The article deals with the analysis of the role of fiction cinema as a channel of distribution of ideological content in local media space. Based on the works by A. Gramshi, R. Barth, J. B. Thompson the basic strategy of the ideological influence and their connection with the process of the construction of social reality is highlighted. The analysis of films of different genre orientation has enabled to identify the most common verbal and visual means of representation of ìdeologems, in particular: the plot and the characters, as compilers of basic ideas; semiotic (verbal and non-verbal behavior of the characters), the peculiarities of the key characters visualization (color gamma, the specifics of the shooting, the duration of frames, etc), music, etc. The high potential of fiction movie as a tool of waging the information wars, propaganda campaigns and an element of the system of social technologies has been proven.
URI: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/9749
Appears in Collections:Соціологічні студії, 2014, № 2 (5)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
socst_2014_2_9.pdf192,84 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback