DSpace О системе DSpace
[Новый пользователь? Зарегистрируйтесь!]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
Соціологічні студії >
2012 >
Соціологічні студії, 2012, № 1 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/9844

Название: Ambivalent Nature of Political Markets: Does It Undermine a Democracy?
Другие названия: Подвійна природа політичних ринків: чи підриває це демократію?
Авторы: Безносов, Михайло Анатолійович
Безносов, Михаил Анатольевич
Beznosov, Mykhailo A.
Ключевые слова: political process
political marketing
political market
democracy
політичний процес
політичний ринок
політичний маркетинг
демократія
Дата публикации: 2012
Издатель: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Библиографическое описание: Безносов М. А. Ambivalent Nature of Political Markets: Does It Undermine a Democracy? / М. А. Безносов // Соціологічні студії. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2012. - № 1 (1). - С. 50-55.
Краткий осмотр (реферат): This article is an attempt to analyze the contradictions of political marketing as a theory and technology. Various aspects of scholarly debate analyzed and various problems associated with application of political marketing are highlighted. У статті проаналізовано суперечливу природу політичного маркетингу як теорії та технології. Також розглянуто різні аспекти цих суперечностей і різні проблеми, пов’язані із застосуванням політичного маркетингу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/9844
Располагается в коллекциях:Соціологічні студії, 2012, № 1

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
beznosov.pdf250,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь